בכל כנס מקצועי, מדעי או רפואי, מתקיימת תערוכה של חברות מסחריות. תערוכה זו מאפשרת לחברות להציג את המוצרים והשירותים שלהן בפני משתתפי הכנס ובמקביל תורמת למימון האירוע, מה שהופך אותה לחלק בלתי נפרד מהכנס עצמו.
חברת עוז הפקות מחזיקה בניסיון רב בגיוס חסויות וארגון תערוכות בכנסים מכל הסוגים. ברשותנו רשת רחבה של קשרים עסקיים, הכוללת חברות תרופות, חברות ציוד רפואי, תחום הדנטלי, תזונה, ועוד. כל זאת, מתוך מטרה להתאים את התערוכה לצורכי הכנס ואופי הקהל.
תהליך גיוס החסויות והפקת התערוכה כולל מספר שלבים עיקריים:
איתור החברות הרלוונטיות – זיהוי ואיתור חברות אשר המוצרים או השירותים שהן מציעות מתאימים לנושאים שבהם עוסק הכנס.
יצירת קשר עם אנשי מפתח וניהול משא ומתן – פנייה לחברות והצגת יתרונות ההשתתפות בתערוכה, תיאום תנאי ההשתתפות וניהול משא ומתן עד לסגירת הסכמים.
תכנון והקמת התערוכה – עבודה מול החברות המשתתפות לתיאום הצרכים הלוגיסטיים, כולל הקמת ביתנים, תשתיות נדרשות, הצבת מערכות מולטימדיה ועוד.
ניהול התערוכה ביום הכנס – ניהול כולל של התערוכה ביום האירוע עצמו, כולל ליווי למציגים, מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות, פיקוח על הקמה ופירוק והבטחת חוויית תערוכה איכותית עבור המשתתפים.